Cesta deltou Mekongu na nejjižnější mys Vietnamu

1 Ze Saigonu do delty

Na cestu jsem vyrazil se svojí vietnamskou kamarádkou po tom, co jsme procestovali severní oblasti od Ho-Chi-Minhova města jako DaLat, DakLak a další. Projeli jsme se na slonech, zkusili si sklízet kávu, plavili se po divoké řece. Na jih od Ho-Chi-Minhova města jsem ale v životě byl pouze jednou a...

2 Cestování autobusy

Druhý den vyrážíme dále autobusem. Zde se opět projevil vietnamský fenomén, všichni pracují na provizi. Sedíme venku na židličce v krámku a popíjíme šťávu z kokosu a jen tak mimochodem jsme sdělili majiteli, že zde sháníme autobus. On okamžitě aktivně začal mávat na všechny autobusy, což jsme...

3 Na plovoucím trhu

Ráno chceme na plovoucí trh. Jsou zde organizované výlety lodí na trh. Je to určitě dobré, kdybych neměl vietnamskou kamarádku, asi bych nějaký využil. Ale takto přece jenom máme možnosti daleko větší. Jdeme přímo na trh, kde je spousta obchodníků na malých lodičkách a domlouváme se s jednou paní,...

4 Krize - do Ma Cau a na mys

Dnes jsme se „rozšoupli“, spíme v hotelu za 380 Kč. Je 35 stupňů, jsme unavení a potřebujeme si odpočinout. Není to ve Vietnamu běžné u low cost hotelů, ale zde jsme dokonce dostali i snídani. Na kamarádce je toho docela hodně. Já se naopak vezu jako pohodlný turista. Ona vše zařizuje,...

5 Vracíme se

Plavba zpět byla výrazně zajímavější. Jako jediný cizinec jsem tak trochu VIP a mohl jsem si vyjímečně sednout na příď ven. Byla to fascinující plavba.   Na střechu nakládají rybáři nějaké pytle a z nich vyčuhují na všechny strany dlouhé ostny. Se zvědavostí pytel zkoumám. Tak mi ho otevřeli a...

6 Ostrov Phu Quoc

Je zde poměrně hodně turistů, většinou Australané a Rusové. Vůbec je zajímavé si všímat rozdělení turistů. Na jihu u moře si sluní pupky většinou Rusové. Na severu v horách na Rusa nenarazíte. Tam je to doména sportovních Francouzů, ale i dalších turistů z Polska, Německa, ale i Česka. Rusové jsou...